miercuri, 1 august 2007

Un pion pe tabla de sah

Fiecare are un loc in viata. Viata e ca un joc de sah. Fiecare are locul lui. Important este sa sti ce loc iti alegi. Se zici ca de la nastere ti se da un rol in viata. Intrebarea e daca il poti schimba. Il pot schimba? Eu gandesc asa: imi pot schimba viata cum vreau eu. Trebuie sa vreau. Eu cred ca orice pion poate ajunge cu putina munca regina. Nu stiti jocul? L-ati uitat? Cand regina iese din joc, daca pionul avnseaza si ajunge la capat, devine regina. Important este sa lupti pt. ceea ce iti propui. Si cand prinzi o sansa, nu mai sta pe ganduri, nu o ratati.
Fiecare trebuie sa aiba in viata cate un vis. Eu una am multe. Poate pt. ca sunt o visatoare. E bine sa fii visator, sa ai imaginatie. De ce? Sincer nu prea stiu raspunsul. Asa am auzit eu. Ca e bine. Defapt cred ca daca stau sa ma gandesc mai bine, nu exista un raspuns concret la intrebarea "de ce e bine sa visezi?". Daca nu aveam putina imaginatie nu puteam sa scriu aceasta compunere, piesa de arta ca sa nu mai fim asa de modesti.
Cum ar fi o viata fara vise? Cum ar fi sa i se ia unui copil toate visele si sa fie aruncat fara voia sa intr-o lume plina cu inimi de ghiata, intr-o lume fara speranta? Si sa auzi strigatul de disperare ale unor poeti fara valoare... Sa nu mai fie lumina, sa nu mai fie soare, nici macar luna sa nu mai straluceasca cu aceeasi splendoare? Cum ar fi? Cum ar fi ca visele sa fie interzise? Sa nu mai poti gandi, sa nu mai poti scrie? Ar fi o lume infricosatoare...
Daca stam bine sa ne gandim si lumea aceasta este doar o simpla nascocire a imaginatiei mele. Daca pionul nu ar avea vise? Daca nu ar vrea sa ajunga regina? Dar daca vrea....? Este doar un simplu pion pe tabla de sah a vietii?

4 comentarii:

Miss Doodle Doo spunea...

Scuzati-mi greselile de ortografie... Nu am avut rabdare sa-l corectez

Luiza spunea...

imi place...
>
>
>
>
>
>
>
>
>
TO BE CONTINUED...

Luiza spunea...

sunt mai multi........ pioni

Luiza spunea...

in poza