luni, 25 iunie 2007

Gri


Mă uit la tine asa cum s-ar uita orice persoana care a baut putin mai mult decat ar trebui. Sincera sa fiu chiar imi place asa. Recunosc, sunt beata, nu ma intereseaza ca tu zici ca ar trebui sa ma opresc. Din nou opinia ta nu e decat o alta ganganie enrvanta ce ar putea fi strivita imediat daca vreau. Dar nu am puterea sa doresc acum, nu inca. Asadar ma resemnez sa privesc,pe tine si pe cei din jurul nostru, pe gazda care si-a asumat riscul de a da o petrecere in genul asta chiar daca ai lui se intorc maine...Ascult Rock, "muzica de droguri,de sinucid, satanisti" cum a simplificat cineva. Si da, stiu ca nu-ti place, stiu ca o urasti, dar nu am sa fac nimic in legatura cu asta. Stiu de ce nu-ti place, stiu de ce te urasc, stiu de ce ma uit la tine. Si tac. E chiar o activitate de o superba simplitate diversificata un pic de sticla de bere din care mai iau cate o gura din cand in cand, prea lenesa pt. altceva.
Tu razi. Habar nu am ce gasesti atat de amuzant, dar presupun ca razi de mine. Probabil ca te gandesti ca sunt prea ametita ca sa-mi mai mearga mintea si te simti mandru ca nu ai baut nici un strop. Imi spui ca mie imi este permis justificand stupid: "Artistii astia..." . Rad si eu, iar tu te hlizesti si mai atre, desi nu sti de ce. Ma amuzi sincer, dar lucrul acesta ar trebui sa te ingrijoreze...In schimb zambesti cu gura pana la urechi cand iti zic ca " ai probleme serioase". Tu nu iei nimic in serios, doar eu sunt prea ametita ca sa zic ceva corect.

2 comentarii:

Luiza spunea...

Uneori ar trebui si noi sa fim beti din cand in cand si sa nu ii mai auzim pe ceilalti ce au de zis cu privinta la persoana noastra. Am fi ametiti, dar nepasatori... si totusi fericiti.

P.S. cine era ala care a zis ca rockul e "muzica de droguri,de sinucid, satanisti"?

Miss Doodle Doo spunea...

pei cam asta e parerea majoritatea oamenilor care nu asculta rock...si intradevar.....cand esti beat esti "in pielea ta" asa cum esti tu fara nici o masca si mie mi se pare mult mai bine