joi, 27 august 2009

Smile like you mean it


Astazi am descoperit ca totusi nu sunt asa de egoista cum credeam. Ori asta, ori sunt mai egoista decat mi-as fi inchipuit vreodata.
Intodeauna am crezut ca o sa fiu in stare sa turbez, rup, stric, distrug totul in jurul meu daca o sa mai m-i se intample inca o data. Mai ales daca o sa fie vorba de TINE a doua oara. Cu toate astea am aflat ca nu e chiar asa cum credeam. Cu toate astea, indiferent cat de mult mi-as calca orgoliul in picioare, si crede-ma ca doare nespus de tare cand ma mai gasesc in situatia de a face asta, as fii in stare sa trec peste toate ideile mele preconcepute, doar ca sa te vad fericit.
Intodeauna m-am gandit ca daca se va intampla vreodata asta, o sa fie sfarsitul prieteniei noastre, ca nu vei mai avea timp sa stai cu mine, ca nu iti vei mai face timp sa vii cu primul taxi in romniceanu de fiecare data cand am eu cate o criza de nervi ( a se aminti faza cand mai aveam putin si plangeam pt ca a cazut creta), ca nu ma vei mai asculta niciodata cu acelasi interes ca inainte si ca te vei gandi o jumatate de ora la o explicatie, ca dupaia sa dam vina pe Zeul Distrugerii(a.k.a. Asy), s.a.m.d.
Intodeauna m-am gandit doar la fericirea mea, niciodata nu m-am gandit ca si tu ai suflet, ca si tu ai probleme, ca si tu ai sentimente. Intodeauna te-am vazut ca pe cel mai bun prieten al meu si atat. Nimeni altcineva nu mai avea acces la tine.
Doar ca de cateva zile incoace am descoperit ca si tu, la fel ca mine ai un suflet, o inima rosie care iti pompeaza sangele in vene, iar de fiecare data cand am avut nevoie tu ai fost acolo, dar cand tu ai fi avut nevoie de cineva care sa te asculte eu nu eram.
Cred ca tocmai am realizat: "de ce sunt intodeauna ultima care afla". Eu am pretentia sa aflu prima, doar ca niciodata nu o sa se intample pt ca de cele mai multe ori nici nu ma intereseaza. Sau aflu, dar nu prelucrez informatia si ea se pierde, la fel ca imaginea proaspat pierduta a chipului ei. Sunt neatenta si egoista, asta clar! Dar datorita tie am inceput sa-i mai ascult si pe altii. Datorita tie mi-am dat seama ca atata timp cat eu sunt Soarele in Universul meu, trebuie sa am grija sa luminez si celelalte planete, nu sa pastrez caldura si gratia doar pt mine. Datorita tie am ajuns aici. Iti multumesc!
Asa ca am constientizat ca voi face orice ca sa te vad fericit! Indiferent de cate sacrificii ar costa..
Ma gandeam sa va aduc aminte:)

Niciun comentariu: