marți, 10 noiembrie 2009

November rain



I.
Unde mi-e inima scumpule?

II.
Privesc in intensitatea golului din privirea ta. Nimic. Nu pot decat sa reproduc aceste cuvinte din nou si din nou in cap. Mintea mea e mai vraiste ca a ta, sunt sigura de asta. "Eu sunt in stare sa-mi fac curat in cap, tu esti?"
Off draga Nana, nici nu-ti imaginezi cat gresesti! De ce ai mereu impresia ca esti cea mai buna, cand defapt gresesti mereu? De ce incerci sa dai vina pe altii si nu esti in stare sa accepti ca ,poate, s-a strecurat o mica eroare in calculul tau? De ce crezi ca daca EL iti spune "Lasa-ma" este doar o invitatie catre inima lui?
Chiar nu intelegi draga Nana ca viata ta e intr-o perioada de declin? De ce crezi ca tu esti protejata de vreo forta magica? Nu te crezi om, Nana ? Ba esti! Si inca cum!
Nu observi ca IL stresezi, ca II provoci scarba draga Nana? Controleaza-te iubito! Parul tau blond, ochii albastrii si zambetul prefacut nu te vor salva mereu. Eu imi dau seama ca gresesti Nana. De ce nu vrei sa intelegi asta? De ce nu vrei sa te schimbi? Sau poate ca vrei, dar nu poti... TACI! Nu exista nu pot, exista nu vreau. Ai ajuns sa-mi provoci si mie scarba Nana. Nu mai rade prefacut si da-ti o palma. Poate iti revii...
"Esti bolnava!"

III.
Nu te mai stradui sa te machiezi honey. Nu esti in stare sa vezi ca nu mai ai fata?

Niciun comentariu: