vineri, 25 septembrie 2009

Colaps cerebral

Imagineaza-ti relatia noastra ca pe un drum pe care trebuie sa-l parcurgem, sa-l asfaltam, sa-l ingrijim. Are doua benzi care depind in exclusivitate una de cealalta. Dar ce se intampla cand apare si o a treia banda?

Nu pot exprima in cuvinte exact ce simt, dar in momentul in care esti langa mine si imi zabesti e ca si cum mi-ai sufla continuu in ureche. E o senzatie placuta si de mult uitata. Fluturii din stomac. Credeam ca nu mai au stomac in care sa zboare, dar se pare ca m-am inselat.

Tot timpul cautam scuze pt care nu ar trebui sa recunoastem ceea ce simtim, dar tot timpul ajungem la acelasi argument: suntem perfecti impreuna.

M asimt prost pt ca eu sunt la mijloc, intre cele doua benzi, iar in curnad vor fii din nou doar doua. Care dispare?

"Poti sa ma si injuri, ca eu tot voi tine la tine!"

Niciun comentariu: