marți, 1 septembrie 2009

Ea


Ea este Mihaela. Este incredibil de aeriana, dar eu tot o iubesc. Acest post este pt tine draga, asa cum ti-am promis. Voi incerca sa-mi amintesc toate tampenile care ai reusit sa le faci in doar 24 de ore.
***
Monica: A naibii curea! Imi tot cade. E prea mare. Nu-mi sta de nici o culoare.
Mihaela:(randomly): Hai la Mc!
Monica:(ironic): Ca sa ce? Sa-mi vina cureaua dupa?

***
Mihaela isi cumpara o inghtata. Era ca un copil mic de fericire. Fata ii radia de bucurie si de pofta ispitei dulci. Statea la aceeasi masa ca de obicei in Coffee Right. Era aproximativ 20.30. Lipscaniul arata genial in ziua aia. O desface incet ca sa-i savureze parca si aspectul. Rupe gratios amblajul, se linge pe bot cand deodata ii cade inghetata pe jos. I se schimba radical expresia de pe fata, parca mai avea putin si incepea sa planga. Sta ce sta, dupa care incepe sa rada isteric, dand vina pe soarta.
***
Cand plecam de pe Lispcani, in aceeasi zi, in care se intamplase sa si ploua, ne decidem sa o luam spre casa pe un drum diferit decat de obicei, adica sa trecem si pe langa Fire. Cum a trebuit sa ocolim pe platformele de lemn si sa trecem prin noroi, s-a intamplat ca singura gaura de pe intreg trotuarul, mica de altfel sa fara cunostinta cu piciorul Mihaelei. Restul e o cazatura zdravana!
***
Nu ma intelege gresit. Mihaela a tot ce ti-ai putea dorii. Sexy, simpatica, desteapta, dar cam aeriana fata:))) . Oricum nu o sa se intample nimic, daca nu ii dai paharul proaspat achizitonat cu pinguinii cu care te-ai mandrit toata ziua. Daca o sa faci greseala asta, paharul o sa ajunga tandarii, sau cum se mai spune, "una cu pamantul".

Asta a fost pentru tine roscato! Chiar si daca te-ai certa cu mine, tot prietena mea cea mai buna ramai:X

Love you!

Niciun comentariu: