joi, 3 septembrie 2009

Marti, 2


Okay. Deci in primul rand (asta ca sa nu ma asaltati cu comment-uri inutile) stiu ca azi e miercuri sau joi, iar titlul postarii este marti. :))
Nu asta era intentia. In fine. V-am spus vreodata cat de mult urasc introducerile? Adica niciodata nu-mi ies prea bine. Ideile bune imi vine pe parcurs (cuprins spre incheiere), dar vad ca de dta asta o idee a rasarit mai devreme decat ma asteptam.
Deci in fine, am de gand sa va povestesc despre noul meu plan de actiune asupra viitorului, dar am nevoie si de ajutorul vostru in asta. So, here it goes. Cum ar fii daca toti ne-am vinde cate un rinichi (stii cat costa unul pe Ebay?:|) si mi-ati dona mie banii. Iar cu banii castigati as merge in state, probabil California sau LA, si m-as combina cu Sam Koster ( =p~ ). In rest as face saptamanal naveta California (sau LA)/New York. Si as arata ca una din tipele alea mult prea sofisticate din Gossip Girl.( :>) Si ma mai gandeam si la o idee de genul sa-mi deschid o fabrica de bere care sa se numeasca "Plop" si inca una de tigari care sa se numeasca "Muntele Gaina". Sunt sigura ca o sa am super succes si ca o sa castig foarte foarte multi bani.

Dupa ce imi merge bine cu afacerile nou infintate o sa ma intorc in Romania si o sa demolez sk8 park-ul din Herastrau, o sa construiesc altul mai mare si mai smecher si o sa cer taxa la intrare (>:) ). Sper ca asa nu o sa mai vad toate distrusele adunate pe rampe:)) . Defapt cred ca o sa imi "selectez clientela" :)))

Apoi ma gandea sa-mi deschid si un restaurant de fite numit McNina, cu un meniu sofisticat si oferte atragatoare de genul "La 3 sandvisuri da' vita primiti un joint sau un pepsi gratis". NU, nu o sa las bautura la alegere:)))

In rest toate bune si frumoase. Acest post l-am scris pt ca trebuia sa mai fac si asta ca sa nu-mi stric programul de "diva". Si un alt motiv ar fi pt ca m-am saturat numai de posturi sentimentale si melodramatice.

Asa ca nu uitati copii dragi, face-ti-o numai cu prezervativ! Umh.. cada, lumanari, spuma, intuneric. (P.S.:nu folositi apa prea calda)

Nu stiu ce am azi de aberez sau ce-i cu faza total randomly care trebuia sa tina pe post de incheiere.:)))

Niciun comentariu: