sâmbătă, 3 octombrie 2009

Untitled

Deci nu am gasit un mod mai bun de a-ti marturisi ca te iubesc si ca fara tine nimic nu e bine. Ca oficial detest ziua de vineri pt ca nu ne-am vazut decat 5 minute in pauza, in care mi-a fost frica sa te iau in brate desi as fi dat orice sa o fac. Ca oficial ador sa stau cu tine in parc si sa discutam. Ca-mi place cum miros parfumurile noastre combinate. Ca ador cand imi zambesti si ca nu-mi place cand "te dai" la Pixxie. Ca in momentul asta as vrea sa fii langa mine si sa te pup pe gat. As vrea sa ma uit in ochii tai si sa vad cum ti se lumineaza fata cand zambesc. Deci nu pot decat sa-ti multumesc ca ma apreciezi pt ceea ce sunt eu si ca mereu imi esti aproape cand am nevoie. Iti multumesc ca imi asculti toate aberatile fara sa te plictisesti. Eu nu pot decat sa-ti ofer o cale deschisa catre inima mea si te invit bucuroasa sa-mi impartasesti dragostea. Stiam ca vei citi acest post, dar crede-ma ca nu cred ca as fii avut vreodata curaj sa-ti spun asta in fata.

Te ador! <3 V!

2 comentarii:

swamp spunea...

si asta e pentru...vlad...neagoe? :)))

Miss Doodle Doo spunea...

E defapt pt Vlad cel mic:)))